Udtalelser

Udtalelser fra tidligere elever

“Min bror på 11 og jeg på 18, går til trommer hos Jesper. Super undervisning til både store og små, kan varmt anbefales.”
Clara Bjerrum Tranborg

“Jeg har spillet trommer i et år(selvlært) og da jeg skulle spille min første koncert tog jeg fat i Jesper så han kunne hjælpe mig til at blive godt forberedt. Jeg gav ham frie hænder og det første han tog fat i var min teknik som af gode grunde var mangelfuld. Allerede efter 3-4 timers undervisning var der markante forbedringer i min teknik, hvilket i den grad ku høres i min lyd. Undervisningen er hyggelig og afslappet, men meget effektiv hvis man gider lære. Jeg kan varmt anbefale Musikskolen KBH og Jesper som er min underviser.”
Daniel Lawaetz

“Jesper er en behagelig og tålmodig trommelærer, som har fokus på det grundlæggende og hvordan det kan anvendes musikalsk. Jesper har lært mig meget om hvilken rolle trommeslageren har i et band.
Jeg startede hos Jesper som næsten nybegynder for 2 år siden, og endte med at spille til jam på Mojo i Kbh.
Jesper har givet mig endnu mere lyst til at spille musik, og jeg anbefaler hans undervisning varmt.
Dennis Granquist