Trommeundervisning

Trommeundervisning København

trommeundervisning

Trommesættet er et unikt instrument i den forstand, at trommesættets rolle i orkestersammenhæng,  er enormt bærende for musikalskeparameter som; Tempo, dynamik, swing, “feeling”.

Til Trommeundervisning på Musikskolen-KBH, vil du få dannet kendskab til nodelæsning, koordination,  underdelinger, dynamik, teknik etc.

Undervisningen tager udgangspunkt i dit niveau og dine personlige ønsker.

Undervisningen foregår på Sigurdsgade 35 på Nørrebro hvor musikskolen-KBH har et studie. Undervisningen kan også foregå hos dig.

Læs mere om din trommelærer eller Musikskolen-KBH´s andre undervisere.

Bestil Lektion her

Udtalelser

“Jeg har spillet trommer i et år(selvlært) og da jeg skulle spille min første koncert tog jeg fat i Jesper så han kunne hjælpe mig til at blive godt forberedt. Jeg gav ham frie hænder og det første han tog fat i var min teknik som af gode grunde var mangelfuld. Allerede efter 3-4 timers undervisning var der markante forbedringer i min teknik, hvilket i den grad ku høres i min lyd. Undervisningen er hyggelig og afslappet, men meget effektiv hvis man gider lære. Jeg kan varmt anbefale Musikskolen KBH og Jesper som er min underviser.”
Daniel Lawaetz

trommeundervisning

Billede med trommeslageren Billy Drummund efter privat lektion i New York (Jazzlegende og drum proffessor at Julliard School of Music)

trommeundervisning københavn