Banddoktor

Banddoktor København

Har du et band der har brug for sparring ift. den kreative proces, musikalsk kommunikation, sammenspil, koncert-booking eller strategi? Eller har du en idé til et band du gerne vil starte, men som du ikke ved hvordan du skal komme i gang med? Som band kan det være virkelig brugbart at få nogle nye øjne og ører på din musik og din musikskabelse – en person som er med i øvelokalet, men som ikke selv spiller med, og som kan komme med nye idéer, inspiration, referencer og perspektiver på din musik. Musikskolen-KBH’s banddoktor Maria Dybbroe har mangeårig erfaring med at skrive musik og spille i bands både som bandleder, sidewoman eller i grupper med kollektiv musikskabelse. Maria har undervist som band-doktor på JazzCamp for Piger, Musikstarter, Skab Musikken, PigeBeat og Daghøjskolen Frontsession, samt været gæstelærer på Grobund Bandakademi, Musik- og Teaterhøjskolen og Den Rytmiske Højskole.

Maria vil foretrække at komme ud til dit øvelokale, men i nogle tilfælde kan man som band  komme til Vanløse hvor Musikskolen-KBH har et øvelokale.

Bestil lektion